“Temu istifadəçilər üçün sərfəli alış kanalı taparaq onların xərclərini azaldır. Bu səbəbdən də bu platforma üzərindən edilən alışlar əsasən həcmsiz və gündəlik istehlaka yönəlmiş olur. Temu populyarlıq qazanır, lakin bu alışlar ölkənin ticarət balansına ciddi təsir göstərmir.”
“Bu da istehlakçıların alternativ kanallara yönəlməsi deməkdir. Temu-nun aktivləşməsi daha çox onlayn satışla məşğul olan satıcılar və daxildə fəaliyyət göstərən kiçik sahibkarlar üçün çətinlik yaradır. Lakin dövlət səviyyəsində bu proses narahatlıq doğurmur. Onsuz da yerli sahibkarların əksəriyyəti məhsulları xaricdən gətirib satır. Bu baxımdan Temu-nun artan fəaliyyəti daha çox digər rəqiblərinə təsir göstərir”.
Gender.az © Xəbərlərdən istifadə zamanı hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Bizi izləyin: